Heej iedereen

Ik volg de verhalen hier ook al een tijdje, en dacht laat ik zelf ook eens iets erbij zetten

Voor mij begon het toen ik 12 was.. Op de middelbare school werd ik altijd heel erg gepest met mijn oren.. zo erg dat ik mijn haar nooit meer vast heb gedaan als ik naar buiten ging.
Ik heb het in de jaren erna nog wel eens thuis erover gehad, dat ik me zo onzeker voelde met mijn oren.. en dat ik niet wist wat ik ermee moest doen enzo. Maar opereren leek me ook meteen zo extreem. Dus de middelbare school maar uitgehouden in de hoop dat ik eroverheen zou groeien, maar dit gebeurde helaas niet.
Ik had tijden dat ik dacht van: zo ben ik, leer er mee leven, en andere momenten zakte ik weer terug in de put.. en wilde ik niets liever dan mijn oren laten "fixen".
Toen ik 17 was heb ik met mezelf afgesproken.. als ik 21 wordt, en ik zit er dan nog mee, dan laat ik het doen. Nu ben ik 19, zit er nog steeds heel erg mee, en ik ben het nu gewoon helemaal zat om mijn oren achter mijn haar te moeten verstoppen.
Dus een tijdje terug had ik de dokter gebeld.. was daar echt al super zenuwachtig voor

Want ja.. hoe reageert iemand erop.. Maar dat ging goed, en toen had ik paar dagen later al een afspraak. De dokter keek even naar mijn oren, en ze gaf me wel gelijk dat ik er wat aan wilde doen. Ik heb toen een verwijsbrief gekregen voor het ziekenhuis, en heb de dag erna nog naar het ziekenhuis gebeld voor een afspraak bij een plastisch chirurg.
Ik moest wel even wachten voor ik in het ziekenhuis terecht kon, maar ik heb gewoon de eerst mogelijke datum gepakt

Keek er echt heel erg naar uit, ook omdat het nu steeds dichterbij komt

Vorige week vrijdag was het dus zover, mijn eerste gesprek in het ziekenhuis, en mijn vader ging gelukkig met me mee.
De chirurg was erg aardig en zei dat ik een plooi miste in mijn oor?

iemand dit eerder gehoord?
Maar goed.. het maakte mij niet veel uit wat het was, als het maar gefixt kon worden.. :O
Hij stelde verder nog wat vragen, en daarna werd er een brief opgesteld voor de verzekering.. Aangezien ik nu 19 ben schat ik de kans zelf klein in dat het nog vergoed gaat worden.. Maar de chirurg was juist erg optimistisch, en hij zei: we gaan er maar gewoon van uit dat het vergoed wordt :O
Dus nu ben ik echt heeeel benieuwd wat er uit die brief van de verzekering komt.
Als het verzekerd wordt ben ik van plan om het in de kerstvakantie te laten doen

Zo niet.. dan hoop ik dat het vanuit thuis voorgeschoten kan worden ofzo.. Want ik zou nu echt niet meer tot de zomervakantie willen wachten

Maar goed.. het is nu afwachten, en vind het erg spannend

Voor iedereen die met hetzelfde probleem zit, erg veel succes toe gewenst!
En Eveline, ik vindt dat het resultaat bij jou er erg goed uit ziet

Ik kan ook niet wachten om mijn haar vast te kunnen doen enzo ^^
Ik houd jullie wel op de hoogte van hoe het verder gaat verlopen

Gr. Jessica